
Organizatorem wydarzenia w Polsce od 2005 roku jest Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), które tworzą państwowy instytut badawczy NASK oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Priorytetowym celem Dnia Bezpiecznego Internetu jest zwiększenie świadomości na temat pojawiających się zagrożeń online i aktualnych problemów, od cyberprzemocy po sieci społecznościowe i cyfrową tożsamość. Uczestnicy są zachęcani do wspólnego …
Read more
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA REALIZACJĘ ŚWIADCZENIA USŁUG W RAMACH PROGRAMU „ZA ŻYCIEM” NA ROK 2025
- Aquakinezyterapia funkcjonalna
- Dogoterapia
- Fizjoterapia
- Kids Skill’s
- Komunikacja alternatywna AAC
- Lekarz
- Logopeda
- Metoda Krakowska
- Pedagog
- Pedagog specjalny
- Psycholog
- Terapia systemowa
- Terapia behawioralna
- Terapia EEG/NEUROFEEDBACK
- Terapia czaszkowo-krzyżowa
- Terapia Integracji Sensorycznej
- Terapia Bowena
- Terapia ręki
- Terapia Tomatisa
- Tlenoterapia
- Trening Umiejętności Społecznych
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie WWW oraz BIP poradni.
Termin składania ofert mija 24 lutego 2025r. o godz. 12:00
Szczegółowe informacje:
- TOMATIS wersja DOC
- TOMATIS wersja PDF
- TUS wersja DOC
- TUS wersja PDF
- Terapia Pedagogiczna wersja DOC
- Terapia Pedagogiczna wersja PDF
- Terapia ręki wersja DOC
- Terapia ręki wersja PDF
- Terapia systemowa wersja DOC
- Terapia systemowa wersja PDF
- Terapiatlenowa wersja DOC
- Terapiatlenowa wersja PDF
- Terapia czaszkowo-krzyżowa wersja DOC
- Terapia czaszkowo-krzyżowa wersja PDF
- Terapia metodą Bowena wersja DOC
- Terapia metodą Bowena wersja PDF
- Terapia Metodą Krakowską wersja DOC
- Terapia Metodą Krakowską wersja PDF
- Pedagog specjalny-dpradca dla rodziny wersja DOC
- Pedagog specjalny-dpradca dla rodziny wersja PDF
- Psycholog wersja DOC
- Psycholog wersja PDF
- Terapia aquakinezyterapia funkcjonalna wersja DOC
- Terapia aquakinezyterapia funkcjonalna wersja PDF
- Terapia Behawioralna wersja DOC
- Terapia Behawioralna wersja PDF
- Komunikacja alternatywna wersja DOC
- Komunikacja alternatywna wersja PDF
- Lekarz wersja DOC
- Lekarz wersja PDF
- Logopeda wersja DOC
- Logopeda wersja PDF
- EEGBIOFEEDBACK wersja DOC
- EEGBIOFEEDBACK wersja PDF
- Fizjoterapeuta wersja DOC
- Fizjoterapeuta wersja PDF
- Integracja Sensoryczna wersja DOC
- Integracja Sensoryczna wersja PDF
- Kid’s Skills wersja DOC
- Kid’s Skills wersja PDF
- Dogoterapia wersja DOC
- Dogoterapia wersja PDF

Ruszyła kolejna edycja zajęć grupowych „Zabawy dla mowy z wykorzystaniem elementów Smyko-Multisensoryki”. Tak Nasze najmłodsze przedszkolaki bawią się w tym roku.

„W Mikołajki w naszej poradni odbyło się kolejne spotkanie logopedów z przedszkoli, szkół i placówek w ramach sieci współpracy. Pani Anna Orłowska zaprezentowała wykorzystywanie elektrostymulacji w praktyce logopedycznej. Od bieżącego roku szkolnego nasza poradnia rozszerzyła wachlarz metod stosowanych na zajęciach terapii logopedycznej o elektrostymulację.

„Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych” – to projekt realizowany przez MEN we współpracy z SGH, w ramach którego Barbara Wolańska – dyrektor naszej poradni uczestniczyła w 2-dniowych warsztatach szkoleniowych w Warszawie. Oprócz części warsztatowej dotyczącej oceny funkcjonalnej w praktyce poradni oraz zarządzania wdrażanymi zmianami organizatorzy zapewnili możliwość zadawania pytań dotyczących zmian w systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. …
Read more

Od samodzielnego odczytywania samogłosek do pierwszych zdań. Mali czytelnicy wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego zaczęli wspaniałą przygodę z czytaniem. Aktywnie uczestniczą na zajęciach grupowych i zdobywają nowe umiejętności. Brawo dla Was!